Thursday, March 31, 2011

KEPUTUSAN UNDIAN SUKAN OLIMPIK 2012 & PIALA DUNIA 2014

Berdasarkan keputusan Undian

Bagi peringkat kelayakan Olimpik :
 MALAYSIA akan bertemu LEBANON.  

Bagi peringkat Piala Dunia : 
MALAYSIA akan bertemu CHINESE TAIPEI 
  
Berdasarkan ranking FIFA mungkin MALAYSIA berpeluang tuk menang sbb klo ikut Ranking
MALAYSIA  138
LEBANON 167
TAIPEI 147


yeah !!!
ini adalah post pertama aku mengenai bola..kui kui kui
minat ke aku ngn BOLA nie ?
kui kui kui 
makan BOLA, tido BOLA, mandi BOLA...
bini pun BOLA ker ???  jawab jgn x jawab ?
mungkin dr 100 % cuma 0.5 % aku minat BOLA...kui kui kui
ok la dah meningkat dari 0% ke 0.5 %
seblum kawen 0 %
after kawen 0.5 %
(alamak main statistik lak)

camne leh naik lak ?
jawapannya : selepas MALAYSIA menang PIALA AFF arituh...
cube klo kalah..confirm tahap tak minat bertambah-tambah..
kui kui kui
biase la lumrah manusia 
dan dari situ aku kenal pemain-pemain BOLA sepak 
yang kini semakin glemer..
bertambah-tambah naik saham diorang
nsb baik aku dah kahwen..kui kui 
 idlan talaha n khairul fahmi a.k.a apek....
kui kui ... 
tu je pun yg den konal...
 yg len hampesss


tapi paperpun
antara tengok BOLA di stadium ngn rumah...
lg best tgk di rumah..kui kui
sbb dan asbabnya
bule tgk sambil baring kui kui..
& confirm akan nampak BOLA tuh masuk gol...siap ada replay..

cuba klo tgk kat stdium...
asal BOLA nak sampai kat gol je...confirm sume org akan berdiri... huhuhu tensionnya!!
tak nampak pun BOLA..
yang nampak..badan org dok berdiri...
jadi..confirm xkan nampak BOLA..huhu
REPLAY confirm la xdo...
(based on my experince..kui kui)
sbb aku penah g tgk kelate lwn dok n.sembilan...
huhuhu



No comments:

Post a Comment

Berbakti pada siapa?

berbakti pada siapa? klo kite suami..berbakti pada mak..confirm syurga... tp klo kite perempuan.. Berbakti pada suami..confirm Allah ba...