Thursday, March 31, 2011

berat NAIK

Smlm masa belek-belek blog cik kenanga, terbaca post yang dia dah trun 0.5 KG...
wah !!! Tahniah !! walaupun cket tp bukan senang tuk trun berat badan..nak naik cepat la...
petik jari jer...!!!
dan balik rumah petang smlm...aku pun timbang berat badan
58KG
Pergghhhh terkezut badak aku !!! 

Last timbang bulan 12 last year....time tuh berat aku baru 53 KG...
hanya 3 bulan, berat dah naik 5 kilo....

pasni aku dh kena start diet...huhu... sblm berat mencecah 60KG...
tp BOLEH KE BUAT ???

huhuhu...
dulu time bujang...pejam mata je boleh wat..
sbb...
malas masak + malas kuar mkn sorang-sorang !
skrang...
klo diet pun...masak tetap kena wat...huhu
dan klo dah masak confirm aku akan makan skali
mana tahan, tengok roomate makan..huhuhu



1 comment:

  1. roommate? owh, suami merangkap roommate. ahaks~

    alosss...baru 58kg. wawawawa sy lagi berat lorrr. jgn wisau, ajak cik abang sayang itu turun joggim, ye.

    ReplyDelete

Berbakti pada siapa?

berbakti pada siapa? klo kite suami..berbakti pada mak..confirm syurga... tp klo kite perempuan.. Berbakti pada suami..confirm Allah ba...