Tuesday, September 30, 2014

Review Blog : http://ilhamdatangdarihati.blogspot.com

Assalamua'laikum wbt

Seperti yang dijanjikan, saya akan review follower blog http://akusukatulisblog.blogspot.com yang ke-100. Tahniah. Memang rezekikan. Rezki yang tidak disangka-sangka. 

blogspot

Nama blog beliau : Na -Liena

Saya dh review blog Na-Liena ni. Memang rugi kalau sesiapa blum review blog beliau. Penulisan yang simple & sempoi tapi padat dengan motivasi dan inspirasi. Ada sesetengah tu cam lawak-lawak gitu. Banyak kisah motivasi dan teladan yang boleh dijadikan panduan & pedoman hidup.... Pada yang dah rasa terumbang ambing dalam dunia fana ni, mmg elok baca & follow Na-liena ni. Tak rugi.In sya Allah. 
Na-liena punya bakat yang besar dalam dunia penulisan.  Adik mmg boleh berjaya. Yang penting work hard & jangan give. Keep Up a good work. Heheh... Ops lagi satu si Na-liena ni rasanya suka membaca thats why penulisan beliau ke arah ilmiah.... 

“Rasulullah SAW telah bersabda yang maksudnya: “Bacalah al-Quran dan menangislah, dan jika tidak boleh menangis buat-buatlah menangis.” (HR at-Tabrani)

1 comment:

  1. saya baru ada kesempatan nk baca ntri ni kak..! hehe..

    terima kasih banyak2..tegur saya kalau ada silap di dunia maya ni,saya sedia terima teguran! hoho

    terima kasih juga utk kata2 smangat tu..! suka! saya suka bidang penulisan,tp ikut mood.

    dlm blog kadang2 saya menaip ikut rambang,apa yg terlintas kat fikiran. kadang2 tak bermanfaat pun cuma nak org berfikir antara logik atau tak ja..

    perkongsian agama pun tak banyak buat masa ni,akan datang insyaaAllah.. :)

    ReplyDelete

Berbakti pada siapa?

berbakti pada siapa? klo kite suami..berbakti pada mak..confirm syurga... tp klo kite perempuan.. Berbakti pada suami..confirm Allah ba...