Saturday, September 20, 2014

Giveaway Saya Nak Vitamin Shaklee RM500

Assalamua'laikum wbt

vitamin shaklee

Bersempena petang jumaat yang indah nan syahdu ni, tetiba dapat ilham tuk join Giveaway Saya Nak Vitamin Shaklee RM500. Giveaway ni sedang berlangsung dan akan tamat pada 10 oktober 2014. Moh la kita join reramai. Just klik  kat gambar kat atas nun.

Kenapa Saya Nak Vitamin Shaklee?
Ok... bermulanya cerita hikayat si ilham irdina ni jatuh cinta pandang pertama dengan shaklee ialah apabila saya mengambil set shaklee ketika mengandungkan anak kedua hari tu. Dari mula-mula disahkan mengandung, kemudian diteruskan sehingga berpantang dan sekrang masih meneruskan perjuangan bersama vitamin-vitamin shaklee untuk menyusukan anak tersayang yang baru berusia 4 bulan. 

Vitamin shaklee ternyata amat begitu berbeza & amat berkesan dengan saya. Sebabnya...jom kita terjah... 

1. Set shaklee ketika mengandung. Ohh... sangat sangat best sebab walaupun dikala perut sarat menggunung, saya masih berjalan ke sana ke sini,ke hulu ke hilir. Badan saya sangat cergas. No more letih, penat, lelah dan seangkatan dengannya. Dan kala itu juga tugas sebagai seorang pendidik, isteri dan ibu dapat dijalankan dengan penuh tanggungjawab dan dedikasi. Super mom la katakan.Seharian di pejabat,kemudian meneruskan perjuangan di rumah pulak. Begitulah saban hari tugas seorang super duper mom.

2. Set shaklee ketika berpantang. Sangat super duper best. Badan & tenaga saya macam dienergize semula. Badan saya Extravaganza cergas & cerdas.  Masa berpantang anak sulung, badan saya super duper lemah sesangat. Saya ditakdirkan bersalin secara pembedahan. Jadi saya memang tak ambil set-set jamu lain,hanya shaklee je yang saya ambil. Alhamdulillah,luka saya cepat kering, badan cergas, otak pun cerdas dan susu meriah ya amat.

3. Set shaklee ketika menyusu. Alhamdulillah memang double triple best. Saya masih menyusukan anak saya secara eksklusif. Di tempat kerja, walau dibebani tugas-tugas mengajar,tapi saya masih sempat untuk mengempam susu. Dan balik kerja pula, gigih untuk memasak dan mengemas rumah.Layan anak & suami lagi. Memang supermoms. Alhamdulillah,badan memang double triple cergas dan cerdas.Bila badan cergas & cerdas, susu pun in sya Allah banyak .


Sekian perkongsian seikhlas hati dan setulus kasih dari saya.... 

“Ya Allah, bantulah aku untuk berzikir kepada-Mu, bersyukur kepada-Mu, dan beribadah kepada-Mu dengan baik.” (Diucapkan di penghujung solat setelah tahiyat akhir sebelum salam – Hadis Riwayat al-Bukhari


Tag kengkawann
1.Puan kenanga
2. Tellingstory

7 comments:

  1. Bw here..saya juga pengguna shaklee!! jom ke blog saya..

    ReplyDelete
  2. Salam kenal
    Salam shaklee

    Saya ada tag irdina untuk liebster award
    Selamat berliebster award

    http://mak-atam.blogspot.com/2014/09/liebster-award.html?m=1

    ReplyDelete
  3. Salam kenal
    Salam shaklee

    Saya ada tag irdina untuk liebster award
    Selamat berliebster award

    http://mak-atam.blogspot.com/2014/09/liebster-award.html?m=1

    ReplyDelete
  4. Terima kasih join GA kami .. Gd luck ! : )

    ReplyDelete
  5. Shaklee mmg best...gud luck dear.
    ..jom singgah..

    http://kisahpondokkecil.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Cik G singgah..

    terima kasih join GA kami ye hihi

    gud luck!!

    http://zianaeunos.blogspot.com

    ReplyDelete

Berbakti pada siapa?

berbakti pada siapa? klo kite suami..berbakti pada mak..confirm syurga... tp klo kite perempuan.. Berbakti pada suami..confirm Allah ba...