cabaran 30 Hari | Hari 8: 5 Lagu Cinta Kegemaran Anda

Assalamua'laikum wbt

Dah masuk cabaran ke 8. Cepat masa berlalu, pantas, tangkas dan power...(trademark sorang pelajar aku)...Sedar tak sedar, last-last kita dah sampai ujung tahun. 
Benarlah firman Allah SWT 

"Demi Masa! (1) Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian (2) Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh, dan mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran serta berpesan-pesan dengan sabar.(3)- Al-Qur'anul Karim; Surah Al-'Asr (103) ayat 1-3)

Cabaran kali ni ialah Tema Lagu Cinta. Kitaorg ada ke lagu cinta. Sob...Sob..cam xder je. Tapi en somi dedulu selalu suh aku dengar lagu ni. Aku pun dengar la. Agak-agaknya memang die tuju kat aku kot, tapi malu nak cakap kan..kan...

Jom layan jap...Hayati lirik lagu neh... Tetiba rasa cam tgh dilamun cinta lak..


Lima lagu Cinta :

1. Kita satu -spider
2. Yang Terindah -dakmie
3. Kenangan Terindah - Samsons
4. Kehilangan -firman
5. Adamu -Najwa Latiff

Sampai cni saja entry kali ni. Jumpe lagi next entry... 

Nak tengok entry len...boleh klik kat bawah ni


Akhir kata... 

"Jadilah kamu orang yang baik,bila ada disukai,bila tiada dirindui,bila mati ditangisi,
Janganlah kamu jadi orang yang jahat,bila ada dibenci,bila tiada disukai,bila mati disyukuri"
( Saidina Ali bin Abi Talib )


Comments

  1. Kehilangan - Firman, best juga. hahaha

    ReplyDelete
  2. ade lg satu lagu.. musti u xigt kn..... lagu nie ,, http://www.youtube.com/watch?v=35DlTfoOuuY

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tips 10,000 Langkah Sehari

resipi Daging Black Pepper

Resepi Kek Coklat Moist Anis