Monday, September 15, 2014

Cabaran 30 Hari: Hari 12 - 5 wishlist saya

Assalamua'laikum wbt dan Salam Sejahtera

kanak kanak

cabaran hari ni adalah 5 wish aku. ok jom terjah! 

#Wish 1 : Make my mum super duper happy 
aku nak mak aku hapy & bahagia dengan hidupnya bersama kami anak-anak. 

#Wish 2 : Perform Haji
aku harap dapat tunaikan haji dengan org tersayang dalam usia muda & 
dapat haji mabrur.  

#Wish 3 : Travel around the world.
Sesangat happy dapat travel seluruh dunia. Bak kata orang bijak pandai
" jauh perjalanan luas pemandangan"

#Wish 4 : Run Business
Minat sangat kalau dapat run business sendri. harap-harap tercapai... 
Tapi latar belakang  family memang bukan background business. So 
doa-doakan la...Moga ada rezki. In sya Allah.

#Wish 5 : 
Hahaha..satu lagi malu nak tulis. i wish i can be top blogger in the world.
Hehehe Wish me luck k. 


Rasulullah S.A.W bersabda:

"Sesungguhnya seringan-ringan siksaan penghuni neraka pada hari 

Qiamat ialah seseorang yang diletakkan di bawah dua telapak kakinya 
bara api neraka sehingga mendidih otak yang ada dikepalanya. 
(dari sebab panasnya bara api neraka tersebut) Dia mengira bahawa 
tidak ada orang lain yang lebih dasyat siksaan daripadanya, padahal 
dialah orang yang paling ringan siksaannya".

- Hadith Riwayat Bukhari & Muslim

3 comments:

  1. Salam perkenalan. Semoga impian anda tercapai. Amin 😊
    Jemput jengok ke blog saya. Tq.
    http://momofprecious.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. No 5 tue.. insyaALLAH.. semga berjaya...

    ReplyDelete

Berbakti pada siapa?

berbakti pada siapa? klo kite suami..berbakti pada mak..confirm syurga... tp klo kite perempuan.. Berbakti pada suami..confirm Allah ba...