Friday, February 01, 2013

OMEGA GUARD

Alhamdulillaj hari 1 februari 2013....ditahun baru dimana umur aku sudah menjangkau 31 thn...tuanya kn dan hari ni ilham dah 10 bulan lebih. Dan diusia 10 bulan tu ilham dah pandai berjalan, ketawa pastu pandai gigit org bile marah..huhuhu yg lagi ajaib semalam die balik dr rumah pengasuh, ilham pandai menari bile dengar muzik... waduh-waduh ini yg paling tak ku gemari hehehe... Dan yang paling best..ilham dah pandai sebut a few words... of course la first word yg ilham sebut adalah MAMA since 6 bln lagik ...pastu bila ilham 9 bulan die pandai sebut papa...n sejak die pandai sebut papa...die dh xsebut mama..ari-ari sebut papa... kadang die sebut mapa ( kombinasi mama n papa)... dan sejak akhir-akhir ni ilham dh pandai sebut abang dan kakak... n kat aku pun ilham panggil kakak...heheh...suka ati la... Emmm dan 1 februari ni dah genap 2 minggu aku amek supplement omega guard. Omega guard ni adalah minyak ikan yang kaya dgn DHA & EPA. DHA & EPA ni penting tuk otak yang cergas, cerdik dan juga sgt bagus tuk sesapa yang pelupa mcm aku. Oh ya..knape aku amek omega guard ni? Sbb yg utama sejak lepas bersalin aku menjadi sangat pelupa sampai kan kat mana letak barang pun aku lupa. Serius sangat kritikal. dan aku rasa aku makin tidak pandai or dalam erti kata lain tahap kepandaian aku sudah menurun melepasi tahap kesengalan aku. Ohh...tahap sengal2 melebihi tahap kepandaian.... Ada kawan aku En Amir Arief amek omega ngn aku dah sebulan lbh. NOw die dah order omega botol kedua. AKu tanyaa feedback pasal Omega. Die kata since die amek omega, dada die dah kurang sakit, pastu die lebih fokus n die rasa tahap kepandaian die dah meningkat... eheheh.... aku pun apa lagi ..trus order omega tuk aku. Actually ada 2 sebab aku amek omega.. 1. utk meningkatkan kepandaian aku 2. utk atasi masalah pelupa aku 3. supaya ilham pun bijak. sbb ilham kan minum susu badan so apa yg aku makan akan trus mengalir pd ilham
utk next post, aku akan update hasil pengambilan omega...

No comments:

Post a Comment

Berbakti pada siapa?

berbakti pada siapa? klo kite suami..berbakti pada mak..confirm syurga... tp klo kite perempuan.. Berbakti pada suami..confirm Allah ba...