12 Jun hari kedua anak mama kat rumah pengasuh.... Rasanya tak sanggup nak hantar anak mama kt rumah pengasuh...tp what can i do...mama kena keja...if gaji papa 10k..mama leh cuti tanpa gaji je sayang....
tp mam xhanta ilham kul 7pg...mama ngn papa bwk anak mama g thumb print kat ofis mama ngn papa dlu... kul 830 baru kami hanta. Mama anta ilham dengan anak mama yang dah siap mandi n wangi2.... takpa..biarlah mama ngn papa susah cket...asal tangan mama yang mandikn dan pakaikan baju tuk anak mama.....

masa mama anta ilham.... mama tengok anak mama cool je...tapi masa mama nak bangun nak balik... anak mama merengek....agaknya anak mama tau mama nak tinggalkan anak mama kt umah pengasuh.... dgn rasa berat ati..mama terpaksa tinggalkn anak mama kt rumah pengasuh....

kul 12 tghari mama dh g amek ilham... rindu kat ilham...akhirnya mama dapat peluk anak mama....
tak kesah la mama kena berulang byk kali g amek n anta ilham.... yg penting mama dapat jumpa ilham selalu....dan ilham dapat tengok mama n papa....then kul 2.30 tgh mama g anta ilham kt umah pengasuh...

Cuma yang sedihnya...mama tengok kat muka anak mama ada kesan kena gigit nyamuk. Masa mama amek kul 12.30 tghari, ada 2 bekas gigitan nyamuk.... ok lagi..mybe nyamuk yg tersesat....
tp mama sangat sedih bile mama amek kul 5 ptg... bertambah lagi 3 kesan gigitan nyamuk kt muka anak mama....huhhhh sedihnya...pengasuh ni mesti tak pakaikan kelambu tuk anak mama....

Tp ptg tu ilham xnak duduk...ilham merengek je....ilham merap mama...mama pun xtau nape....sbb slalu ilham baik je.... mama bg susu botol ilham xnak.... last-last mama bagi susu badan.... anak mama tak minum sangat pun...cuma anak mama main-main...hisap susu.....sondol-sondol mama.... dh setengah jam...baru ok.... ooo....ilham rindu kat mama...sian anak mama.....

mama pun rindu sangat kt ilham..........semoga Allah menjaga Ilham dimana saja ilham berada....
dan semoga pengasuh tu menjaga ilham dgn baik

Comments

Popular posts from this blog

Tips 10,000 Langkah Sehari

resipi Daging Black Pepper

Resepi Kek Coklat Moist Anis