Thursday, October 04, 2012

gagalkah aku...

alhamdulillah...aku masih bernafas dibumi Allah yang satu...berdiri atas kaki sendri...bersama menikmati keindahaan ciptaan Ilahi yang cnatik dan unik... menghirup udara yang segar bersama orang-orang yang aku sayang...terutama buah hati tercinta anak ku sayang mohd ilham dan suami tersayang...mohd fahmi.... luv both of u so much....

terima kasih Allah atas kurnia dan kebahagiaan yang tidak terhingga ini....
disebalik dugaan dan pancaroba idup ... rupa-rupanya aku masih ada sinar kebahgiaan dihadapan ku.
terima Kasih Ya Allah...

dalam tak sedar...dah dua tahun aku memegang jawatan KP...uhuhu menjawat jawatan ketua programm... yang aku sendri rasa aku gagal menjalankan amanah yang diberikan...
rasa sangat berat aku pikul walau mungkin bagi org len jawatan KP tu mudah je... x membebankan...
tapi bagi aku yang kerdil ni...aku xlayak jd ketua....

 

dan dengan rasminya... aku telah memohon meletak jawatan dah KJKK bulan posa lagi. Bulan Ogos yang lepas.... cuma sampai sekarang dah bulan 10 masih tiada lagi perlantikan kp baru... huhuhu
dan last2 ada seorang hamba Allah dtg jumpa aku, mengatakan KJKK mintak die jadi KP...
cumanya aku perlu jadi KP hingga bln 12...so next year...semua staf elektrik akan dpt kp baru...

walaupun berat...tp aku terpaksa juga bertahan tuk dua bulan lagik....
mungkin kp baru ni akan lebih bagus dr aku....so pasni xder la masalah elektrik lagi...
mungkin ek akan jd program paling bagus... emm aku rasa aku gagal jadi ketua yang bagus... maybe dlm erti kata lain gagal melaksanakan tanggungjawab aku sebagai ketua....

sebagai ketua mmg byk tanggungjwb... huhuhu.... semoga Allah  mengampunkn aku sbb gagal menjalankan amanah yg diberikan...

2 comments:

  1. salam azah. apo plak yg gagal ni? amanah apo yg belum ditunaikan ni? setau saya awak dah buat yg terbaik selaku Kp ste. hurmmm,klu bab memuaskan hati semua org kita dianggap gagal...itu sgt tidak adil. kerna hakikatnya,kita takkan mampu memuaskan hati semua orang. Jangan bersedih, jadikan semua dugaan sebagai satu sumber kekuatan dan juga peluang. (pesanan utk dr sndr jugop nih) take care, bebeh~

    ReplyDelete
  2. betul....dugaan menjadikan kite kuat..
    pengalaman mematangkan kite :D

    ReplyDelete

Berbakti pada siapa?

berbakti pada siapa? klo kite suami..berbakti pada mak..confirm syurga... tp klo kite perempuan.. Berbakti pada suami..confirm Allah ba...