Saturday, February 19, 2011

i'M aLonE iN deWaN sRi Utama

aku sendri disini...di dewan sri kamar melayari internet...
terasa sedikit takut pun ade....
harap-harap tiada apa-apa yang mengganggu aku...

bosan cket sebenar asyik duduk dalam bilik....dun't know wat to do
takkan asyik nak tdo jer....

adakah kipa ni membosankan aku.....emmmm....mungkin kot...or mungkin tidak....
heheh....cumanye jadual kat cni tidak seketat di induksi....lebih relaks...no assignment...no presentation ;) hehhehe
cuma next week aku akan jadi mc...or in other words pengerusi majlis....insyaAllah boleh kot...hehhe...sbb aku dah sempat tuntut ilmu dengan yana.....thans yana...;) semoga Allah bagi aku keyakinan dan keberanian.....

No comments:

Post a Comment

Berbakti pada siapa?

berbakti pada siapa? klo kite suami..berbakti pada mak..confirm syurga... tp klo kite perempuan.. Berbakti pada suami..confirm Allah ba...