Monday, March 22, 2010

petua hilangkan bau badan....

di sini aku nk share satu petua yang aku rasa sangat berkesan..ehhehe...n aku dah amalkan banyak kali alhamdulillah..memang berkesan...iaitu petua menghilangkan bau badan

n rasany semua org menghadapi masalah ni termasuk aku...aku start amalkn petua ni bile badan aku berbau...sebab aku antara org yg xske pakai deodorant...heheh....(* sebab deodorant leh sebab kn kanser)...
so...sblum ni aku xpenah amal pape pun..semenjak one day seorang kawan ofis aku (lelaki) cakap ketiak aku berbau...time tuh memang la..aku berpeluh gile....n memang malu giler beb...sejak aritu..aku dah start cari petua...sampai aku jumpa satu petua nih...

bahan : limau nipis atau limau purut....

amek limau ni...belah dua ke tiga ke....terpulang la..pada masing2 asalkan ssesedap rasa korang...
then masa mandi...gosok limau ni pada badan...ketiak...n tempat2... lain...
selain menghilangkan bau..limau ni juga menghilang kan daki..alhamdulillah...memang berkesan...

selamat mencuba...daaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

Berbakti pada siapa?

berbakti pada siapa? klo kite suami..berbakti pada mak..confirm syurga... tp klo kite perempuan.. Berbakti pada suami..confirm Allah ba...