Friday, June 06, 2014

cahaya keberkatan

Bismillahirrahmanirrahim...
Alhamdulillah...dgn nama Allah yg Maha pemurah dan penyanyang...berkatilah perjuanganku dlm penulisan ini dan berkatilah semua pembaca blog ku ini.

Alhmdulillah setelah sekian lama aku menyepikn diri dari menulis blog... harini aku kembali untuk menulis... berkongsi kisah hidup yg Allah berikn pdku.
Bersyukur ke hadrat Ilahi atas nkmat dan rahmat... Allah telah menghadiahkn ku seorang puteri yg comel... Nur Irdina binti Mohd Fahmi... nur irdina..cahaya keberkatan. Semoga kehafiran nur irdina memberi keberkatan pd aku dan suami dan seluruh kehidupan kami dan kehidupsn umat islam. Sejak dr dlm kandungan lg...aku selalu menfoakan ank anak aku akan jadi pejuang agama Allah. Akan jadi hafiz dan hafizah. AMIN. Semoga Allah perkenankn. Amin...




No comments:

Post a Comment

Berbakti pada siapa?

berbakti pada siapa? klo kite suami..berbakti pada mak..confirm syurga... tp klo kite perempuan.. Berbakti pada suami..confirm Allah ba...