Monday, August 26, 2013

Marilah bersyukur...


1. Hari ni aku bersyukur kerana Allah mengurniakan rumahtangga yang sangat bahagia dan penuh berkah kpd ku...
2. Hari ni aku bersyukur sebab Allah mengurniakan kesihatan yang sangat baik untuk aku, suami aku, anak aku dan ibu ku dan ibu mertuaku di kampung.
3. Alhamdulillah, aku bersyukur kerana Allah mengurniakan aku zuriat yang sihat walafiat, comel dan bijak
4. Alhamdulillah, Allah sentiasa memberikan aku rezeki melimpah ruah dan yang tidak disangka-sangka.
5. Alhamdulillah, Allah masih memberi kesempatan utk aku bersolat dan bernafas dibumiNya.
6. Alhamdulillah, hari ni aku masih ada kerja di Kolej Komuniti Jempol.
7. Alhamdulillah,,,syukur sangat kerana Allah murahkan rezki ku dalam shaklee. Setiap bulan in sya Allah ramai pelanggan yang order. 
8. Alhamdulillah semalam ramai tetamu datang ke rumah ku. Syukur Allah kerana kehadiran tetamu adalah bersama-sama rahmat Mu..Semoga hari ni dan esok dan hari seterusnya, ramai tetamu akan datang bawa rahmat ke rumah ku dengan izin Mu.

Syukur Allhamdulillah :D

No comments:

Post a Comment

Berbakti pada siapa?

berbakti pada siapa? klo kite suami..berbakti pada mak..confirm syurga... tp klo kite perempuan.. Berbakti pada suami..confirm Allah ba...