Monday, June 10, 2013

terima kasih Allah

Minggu ni aku berkursus kt a famosa resort. Emm first time dtg cni. Pas taklimat td... trus blk bilik. 6 org je wanita kusus.yg len sume lelaki. Aku ngn jasman kt cni. Td mcm mls nk g kudus...tp ble dh sampai, nmpk cm ok gak  sbb kusus ppk..blaja wat amali. Bukan cam kusus biasa yg banyak presentation.

Moga moga aku dpt timba ilmu baru n jalinkn silaturahim ngn kwn2 baru kerna Allah swt. Moga ini adalah jihad aku dlm menuntut ilmu.

Tadi masa nk bertolak...rs sedih sgt. Sbb sedih nk brpisah dgn ilham dan suami tersayang. Bile berjauhan baru terasa sayang, cinta &rindu. Hehe masa dok dekat sokmo gaduh manja. Hehe eemmm betul kata org, sesekali bile berjauhan blh mengeratkn hubungan.

Dan sgt terharu jap g, abg nk dtg amek. Dtg dr bahau.jauh tu. Sejam br sampai. Dkrng dh 9.45 pm... plg awal sampai 1045. Terharunya. Mesti papa ngn ilham rindu ngn mama kn. Hehe sampai sanggup dtg amek mama. Luv both of u so much. Terima kasih Allah atas nikmat dan rahmatMu tuk kami.

Ok kena stop. Sbb baru teringat aku blum solat. Wajib tu. Solat tiang agama. Perkara pertama yg akan dihitung masa akhirat nnti adalah solat. Klo solat sempurna..maka sempurna lah amalan len.klo solat pun xcukup...mcmana amalan len nk ok...


No comments:

Post a Comment

Berbakti pada siapa?

berbakti pada siapa? klo kite suami..berbakti pada mak..confirm syurga... tp klo kite perempuan.. Berbakti pada suami..confirm Allah ba...