Sunday, December 23, 2012

Why SHAKLEE

Dah lama benor tak update blog. Apolah kono aku ni. Buzy sangat lately. huhuuh sebenarnya buzy melayan SHAKLEE...Promote sana sini..dgn harapan ada rezki aku dalam Shaklee. 

So, mlm yang hening lagi sunyi ditemani Ilham yang nyenyak tdiur...boleh la update blog. Walaupun idea nk tulis mcm xder jer.... Even slalu ada je idea nk tulis blog tp banyak sangat halangan. Dan halangan paling besar adalah MALAS. MALAS mau taip n MALAS mau fikir ayat. Tu yg otak makin berkarat. Puncanya MALAS. Dan lagi satu halanga adlah Ilham huhuhu. Suka sangat ngn laptop...xleh tgk papa n mama pegang laptop. Mesti nk dtg....

So, sementara sayang mama tengah tidur ni boleh la mama update blog. Sebenarnya dah lama aku nak share kenape aku jadi pengedar SHAKLEE? Kenape aku beria-ria promote SHAKLEE? tp sampai sekrng blum share lagik. Tunggu yek... aku ada sebab dan asbab yang kukuh why i join shaklee? 



No comments:

Post a Comment

Berbakti pada siapa?

berbakti pada siapa? klo kite suami..berbakti pada mak..confirm syurga... tp klo kite perempuan.. Berbakti pada suami..confirm Allah ba...