Thursday, October 04, 2012

Shaklee Set Percubaan & ESP

Yeah....akhirnya aku turut terpengaruh tuk beli set shaklee... tapi aku masih under budjet..cume set beli set percubaan... tujuaannya sbb sejak lepas raya aritu memang susu aku drop sangat2...stok ebm sume dh habis...risau sangat sbb hajat dihati nak menyusu ilham sampai dia dua taun.
tapi bile stok dah habis...memang sangat risau...sekali pam cuma dapat 2-3 oz...lagi teruk dari masa pose. time pose sekali pam dapat gak 5-6oz.... so akhirnya aku terpaksa gak labur duit tuk beli shaklee.

Set percubaan yang aku beli RM 75.00. ada vitamin E, Vitamin C, Bcompleks dan alfafa.
Taarikh start makan = 22 September 2012. So, lagi sebulan aku nak check keberkesanan nya... Tunggu !!!

Dan semalam aku beli lagi satu ESP or in full namenya Energyzing soy protein. Harga RM 121. Beli ngn kwn, so dpt la harga ahli. Thans lin sbb bg harga ahli. So, hari ni dengan rasminya aku dh start minum ESP. ( 4 Oktober 2012)

So, result :

Set percubaan penyusuan : 22 Oktober 2012
Esp : 4  November 2012...

No comments:

Post a Comment

Berbakti pada siapa?

berbakti pada siapa? klo kite suami..berbakti pada mak..confirm syurga... tp klo kite perempuan.. Berbakti pada suami..confirm Allah ba...