Incident 3.00 pg

Hari ni mama dah beli kipas angin baru utk ilham. Kipas angin dinding. huhuhu. Sebelum ni dalam bilik ilham cuma pakai kipas meja. Semalam berlaku satu incident yg tak diduga. Xtau camne jadi sbb masa tu mama ngn papa tertidur. Mama rasa mama baru tidur 5 minit. Ilham plak sejak makin lasak ni, asyik nk main je. xnak tdo. Mama dh xlarat nk tunggu ilham. last-last mama tertidur.

Mama tersedar bile dengar ilham terkejut. mama ngn papa trus bangun. N terkzut bile tengok ilham kena tindih ngn kipas angin. Haaaa....Risau Sangat mama. Kipas tu tercabut bilah. Dan kipas tu atas badan ilham. Rasau takut ilham luka ke ape... tp alhamdulillah..ilham selamat. Allah mmg melindungi anak-anak kecil mcm ilham.

So. tengahari ni mama ngn papa pegi beli kipas angin baru tuk ilham, so Lepas ni ilham dh x kena timpa ngn kipas lagi. Sbb anak mama suka sangat nak amek kipas.

Comments

Popular posts from this blog

Tips 10,000 Langkah Sehari

resipi Daging Black Pepper

Resepi Kek Coklat Moist Anis