Tuesday, January 18, 2011

aku punya hati

aku sudah rasa penat.....
penat dengan kehidupan....
kehidupan yang aku sendiri tidak tahu di mana kebahagiaan yang di cari



kadang-kadang terasa ingin lari
kadang-kadang terasa ingin pergi
kadang-kadang terasa ingin berhenti

kadang-kadang rindu pada kenangan lalu
kadang-kadang rindu pada angin lalu.....

tetapi kaki mengikat ku
tetapi kaki ku dirantai...
tetapi kaki ku tersepit

berkerja aku sudah tidak keruan
berada dirumah sudah tidak keruan
semua tidak keruan

adakah aku yang tidak tahu bersyukurr
atau
aku tidak menghargai apa yang ada disekelilingku

apakah aku perlu berkorban?
berkorban demi kegembiraan orang lain....

No comments:

Post a Comment

Berbakti pada siapa?

berbakti pada siapa? klo kite suami..berbakti pada mak..confirm syurga... tp klo kite perempuan.. Berbakti pada suami..confirm Allah ba...