Monday, September 06, 2010

raya pose 2010

taun ni aku akan beraya di kelate...huhuhu...tempat yg baru bagi aku...n first time xberaya bersama mak dan adik-adik selepas 27 tahun. camne la nnti.....xdapat aku nak jawab...sedih ke x.....cume semoga Allah kurniakan kebahgian tuk aku. cume janji2 manis en suami tuk balik raya diperak pada raya kedua wat aku semangat cket. n sebenarnya aku sgt berdebar nk raya kat sana dlm keadaan rumah yg ramai org. nk kena jaga adat sopan...mcm2 la.....n yg pasti aku la paling pendiam dlm rumah tuh....huhuhu......[xfhm diorng ckp...n aku nk ckp cm payah jer]....
klo dlu time2 cmni...mesti aku dh gembira nk raya...silap2 dah cuti raya...tp taun ni aku xberapa nk fikir gembira... cuma debaran tu yg terasa...semoga Allah permudahkan urusan ku

No comments:

Post a Comment

Berbakti pada siapa?

berbakti pada siapa? klo kite suami..berbakti pada mak..confirm syurga... tp klo kite perempuan.. Berbakti pada suami..confirm Allah ba...