Friday, September 12, 2014

Cabaran 30 Hari: Hari 11 - Kenangan LUCU zaman kanak-kanak

Assalamua'laikum wbt

Kali ni nak share kenangan Lucu Zaman kanak-kanak.  Ha klo ikutkan zaman kanak-kanak kenangan tu memang banyak. Tapi yang paling lucu ada ke ek... 

Masa tu aku darjah tiga kelas aku namanye kelas hijau. Satu hari tu cikgu kelas masuk dan tanya apa cita-cita kami masa besar nanti. Ha macam-macam jawapan kitaorang. Ada yang cakap nak jadi macam cikgu. Ada yang nak jadi polis. Bile tibe time aku, aku dengan bangga n selambe cakap " Saya nak jadi penyanyi"...
Wahaha... Biru muka cikgu aku time tuh. Sedih anak murid yang dididik bagai menatang minyak yang penuh nak jadi penyanyi..  

pelajar

Kalau skrang ada anak murid aku yang cakap nak jadi 'penyanyi'..memang aku basuh siap-siap. Heheh

Sekian..wassalam



1 comment:

Berbakti pada siapa?

berbakti pada siapa? klo kite suami..berbakti pada mak..confirm syurga... tp klo kite perempuan.. Berbakti pada suami..confirm Allah ba...