Monday, November 26, 2012

PROMOSI ALFAFA

alhamdulillah syukur pada Ilahi sbb di atas limpah dan kurnianya, saya masih menyusukan Ilham sepenuhnya (fully breastfeeding). Dah almost 9 month. Dulu macam tak yakin je dapat susukan ilham sampai 9 bulan. Tapi alhamdulillah saya berjaya dengan izin Allah. 

 Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya. 

Kejayaan saya dibantu oleh produk SHAKLEE. Masa mula-mula saya amek set percubaan SHAKLEE, yang terdiri daripada ESP, Alfafa dan vitamin-vitamin cam B-kompleks, Vit-C dan Vit-E. 
Camne saya boleh try?
Pujukan kwn2 yang jual?
No...No... takde sesape pun yang pujuk. Alasan dan musababnya ialah sebab susu saya sangat merudum. Sekali pam cuma leh dapat 1 oz je. So dalam sehari saya boleh dpt 10 oz. Walhal anak saya minum 14-16 oz sehari. Susah hati sangat time tuh. Allah je yg tau. Sebab mase mengandung lagik saya dah tekad nak fully breastfeed anak saya.
so, apa yg saya wat?
So, amek risiko berani mati. Saya beli Shaklee. alhamdulillah ia sangat membantu saya. 


 Tujuan saya bukan nk promote but just wanna to share kebaikan/kelebihan yang perasan since sy menggunakan ESP & Alfafa ni. 
First skali, anak saya cepat kenyang. Klo dlu anak saya akan minum susu lama. But now die dah tak bergayut lama. Maybe susu saya lebih banyak power. :)
Second, susu saya lebih pekat n marvellous than before.
thirdly, at the same time, saya dah x mengalami masalah kulit kering. Klo dlu kulit muka saya sangat kering, sekarang rasa lembap je.


Disebabkan, saya rasa banyak kelebihan SHAKLEE ni, so dengan hati terbuka saya telah mendaftar sebagai ahli shaklee yang sah. For those yang really interested nak tau pasal alfafa n ESP just contact me. Saya cuma ingin share kelebihan produk yang saya gunakan. Sekarang ni alfafa tengah promosi. Buy 6 free 1. so, mmg xrugi beli tuk sape2 yg nk try.

and for those yang nak beli produk SHAKLEE boleh gunakan ID saya or contact me directly.

Norazah Binti Abdullah
No. iD 909161

No comments:

Post a Comment

Berbakti pada siapa?

berbakti pada siapa? klo kite suami..berbakti pada mak..confirm syurga... tp klo kite perempuan.. Berbakti pada suami..confirm Allah ba...