Wednesday, October 10, 2012

Bawa Bekal Air Kosong

  
wajib minum air banyak setiap hari...sekurang-kurang 1 liter...
n semenjak aku menyusu ilham sepenuh masa, aku terpaksa minum 3 liter sehari...wahahha
air kosong je tu tak termasuk air sirap...air oren..air mata air...air paip..heheh
dan disebabkan aku amek supplement shaklee...so aku terpaksa minum 3 L....

camne aku ukur kuantiti air ?
Setiap pagi 8 - 12 tgh - aku akan bawa bekal air 1.5 L ke ofis dan mesti habis seblum lunch...
so, after lunch aku akan topup air lagi 1.5L ...dan mesti habis dari kul  2-5.00 ptg
so..totally 3 L....

malam aku just minum ala kadar sebab ada fakta mengatakan malam x elok minum byk air :D

botol yang sangat banyak berjasa...



No comments:

Post a Comment

Berbakti pada siapa?

berbakti pada siapa? klo kite suami..berbakti pada mak..confirm syurga... tp klo kite perempuan.. Berbakti pada suami..confirm Allah ba...