Tuesday, March 06, 2012

DETIK ITU SEMAKIN HAMPIR

rASAnya dah berbulan aku tidak mengupdate blog....since  bulan 6 taun lepas rasanya.... 
bukanlah sibuk sangat ...tp huhuh lebih pada xder idea.....yg ada idea cuma baca blog org...

n this week gak aku dah genap 9 bulan... :D yea.....lagi a few weeks to go...
n since isnin lepas, perut aku asyik meragam...huhuh dan nak bersalin ker....
huhu seharian cirit birit...benda yang xpatut kuar pun dah kuar......
nasib baik ada cik abg yang sangat memahami...thans ek my dear...may Allah bless youu

Ramai yang kata aku akan bersalin awal....tul ker.....akupun xtau...
n ramai yg kata senak tu tanda-tanda dah dekat bersalin.....

ni la rupa aku skrng.....yg semakin di pam-pam


No comments:

Post a Comment

Berbakti pada siapa?

berbakti pada siapa? klo kite suami..berbakti pada mak..confirm syurga... tp klo kite perempuan.. Berbakti pada suami..confirm Allah ba...