Friday, March 19, 2010

5 menda - menda

5 things..yg really make me happy

1. the most n first one..ble aku bersama mak n famly...happy sangat...miss u all so much
2. saat2 6.jun 2010....xsaba....
3...of course 26 disember 2009...engagement day

4.. kuar minum ngn  my fiance....walaupun setakat minum air teh o ais...hhehehe
5. dapat bonus dari kerajaan...hehehehe



5 menda yg wat aku tension...huhuhuuh

1..bile intenet sangat lembap...huhuuhuh....dont know wat 2 say....
2. ..bile ujung minggu aku slalu dok sorang2..huhuuh....sangat membosankan...n sangat menyedihkan aku,,huuhu  nasib idup diperantauaan.... nak nangisssss
3... bile...perut aku semakin buncit...n  aku semakin gomuk....
4. ...selalu terpaksa tipu diri sendiri....huhuhu......pura2 happy ...

5. ....bile ramai sangat orang yg sombong n kerek di keliling aku...huhuhu

5 menda yang aku suke wat.....

1.  ...of course la surfing tenet..hehheheh...
2. ....mengajar students.....huhuhu rasa satu kepuasan bile students dapat score
3....baca blog orang....baca kisah benar...tgk resipi..hehehe tgk gambaarr
4. ...baca majalah..any type of magazine....xspeciall majalah pengantin..heheheh....majalah anjung seriiii
5...gayut tepon..ngn my fiance...
5 menda yang sangat aku x ske wat....

1. ...tunggu orang...huhuhu...really make me tension
2. ...masuk tandas awam..huhuhu..kecuali klo terpaksa....no choice
3....bodek orang.....bodek bos...bodek ciikguu,...huuhu...mmg xske...n so far alhamdulillah..aku xpenah wat
4....pinjam barang org...any barang,...keta...baju...pensel..n macam2...
5....merayau-rayau sorang2 di pasara raya...huhuhuhu + tgk wayang sorang.


...



No comments:

Post a Comment

Berbakti pada siapa?

berbakti pada siapa? klo kite suami..berbakti pada mak..confirm syurga... tp klo kite perempuan.. Berbakti pada suami..confirm Allah ba...