Skip to main content

Posts

Showing posts from June, 2012
12 Jun hari kedua anak mama kat rumah pengasuh.... Rasanya tak sanggup nak hantar anak mama kt rumah pengasuh...tp what can i do...mama kena keja...if gaji papa 10k..mama leh cuti tanpa gaji je sayang....
tp mam xhanta ilham kul 7pg...mama ngn papa bwk anak mama g thumb print kat ofis mama ngn papa dlu... kul 830 baru kami hanta. Mama anta ilham dengan anak mama yang dah siap mandi n wangi2.... takpa..biarlah mama ngn papa susah cket...asal tangan mama yang mandikn dan pakaikan baju tuk anak mama.....

masa mama anta ilham.... mama tengok anak mama cool je...tapi masa mama nak bangun nak balik... anak mama merengek....agaknya anak mama tau mama nak tinggalkan anak mama kt umah pengasuh.... dgn rasa berat ati..mama terpaksa tinggalkn anak mama kt rumah pengasuh....

kul 12 tghari mama dh g amek ilham... rindu kat ilham...akhirnya mama dapat peluk anak mama....
tak kesah la mama kena berulang byk kali g amek n anta ilham.... yg penting mama dapat jumpa ilham selalu....dan ilham dapat teng…

First Day Ilham Berjauhan Dgn Mama

11 Jun 2012....Hari Isnin....First Day mama start keje after a long break (3 month).... dan hari ni jugak mama terpaksa hantar Ilham kat rumah pengasuh... beratnya hati nak berpisah ngn anak mama walaupun sekejap...
Harini pukul 5.30 pg mama dah bangun...Opsss bukan sebab excited nak g keje...tapi banyak menda nak settle...dan hari ni anak mama kena cucuk 3 bulan... appointment ngn klinik pukul 8.00 pagi...dan seblum 8.00 pg mama dah terpacak kat depan klinik...  sumenye tuk anak maa.....
Berat anak mama dah naik 5.2 kg..patutla berat je...dan yang penting anak mama makin tinggi 4.8 .... tinggi gak anak mama ni...macam papa kot...xpun lg tinggi dari papa.... tp hari ni anak mama menangis kena cucuk...sian ilham .... tp alhamdulillah anak mama xdemam... Yea....anak mama memang hebatkn .....tak demam...semoga Allah memberikan kesihatan yang baik pada anak mama....
Pukul 2.30 ptg...mama ngn papa hantar ilham kat rumah pengasuh....plannya macam2 mama ngn papa nak pesan kat pengasuh... tp…